Монстры Зоны / TSOONI MUTANDID

Ответить
Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Монстры Зоны / TSOONI MUTANDID

Сообщение Arlanda » 11 июл 2012, 12:06

Зомби (только для зомби – порождений Зоны)

Зомби появились в результате аномальных явлений Зоны. Выглядят довольно потрёпанно, но сохранили некоторый интеллект. На контакт с людьми не идут и стараются убивать всё, что двигается.

Движение:
• передвигаются только шагом (не может бегать и ползать);
• боевые действия ведут только в полный рост, могут стрелять только одиночными выстрелами и долго думают (30 сек), когда надо сменить магазин;
• мгновенная смерть от прикосновения зомби к любой частью тела игрока.

Ограничения:
• не могут вести прицельный огонь (отыгрывается стрельбой только от бедра);
• стреляют только одиночными.

Как убить:

• умирает от попадания из легкого оружия в спину (сидит на месте 5 минут, изображая труп, затем регенерируется в безлюдном месте);
• умирает от попаданий поражающих элементов гранат (подствольными, ручными, и др.) и мин в любую часть тела;
• попадания в переднюю или боковую часть туловища, руки, ноги вреда не наносит, но зомби сильно дергается от каждого попадания и замирает на несколько секунд (до 1-3х секунд), при этом он не может ходить и стрелять (но вертеть головой, антуражно выть и тп может);
• считается убитым, если поднимает руку/привод вверх и сообщает о том, что убит; в этом случае следует немедленно прекратить стрельбу по зомби и дать ему возможность удалиться с места контакта.

Особенности:
• во время выброса ищут укрытие (видимо, остатки человеческих умении), хотя сам выброс вреда им не наносит;
• подчиняются Контроллеру с первых его команд;
Рекомендуется обходить зомби стороной: опасность они представляют среднюю, но в стае могут сообразить использовать некое подобие стратегии.

Снорк


Вероятно снорки когда-то были людьми. Сейчас они ведут животный образ жизни, и по сути слабо отличаются от хищных монстров Зоны.

Движение:
• передвигаются на четырёх конечностях, но атаковать могут с двух;
• охотятся очень осторожно и расчётливо;
• могут сбиваться в стаи;
• мгновенная смерть от контакта лап и зубов снорка с любой частью тела игрока.

Как убить:
• из-за постоянного воздействия Зоны снорк стал нечувствительным ко многим наносимым ему повреждениям;
• умирает от попаданий поражающих элементов гранат (подствольными, ручными, и др.) и мин в любую часть тела;
• считается убитым, если поднимает руку вверх и сообщает о том, что убит; в этом случае следует немедленно прекратить стрельбу по снорку и дать ему возможность удалиться с места контакта.

После смерти:

• при попадании сидит/лежит 5 минут на месте, изображая труп, затем отходит в безлюдное место и регенерируется.

Особенности:

• существует мнение, что снорки не убивают без надобности, а только когда охотятся или играют, но так как психология снорков подробно изучена не была, то сие мнение доказательств не имеет;
• самки снорков более агрессивны, чем самцы;
• во время выброса снорк становится беспокойным и старается спрятаться, хотя сам выброс вреда ему нанести не может;
• не чувствительны к пси-воздействию, нот с удовольствием подчиняются контроллерам;
• не чувствительны к воздействиям зоны (аномалии, радиация).

Кровосос


Его трудно не узнать - выпученные плоские глаза, вместо рта - щупальца. Обладает способностью к быстрой регенерации, поэтому убить его очень трудно.

Как убить:

• попадание поражающих элементов гранат (подствольных, ручных, и др.) и мин в любую часть тела оглушает существо примерно на 1 минуту;
• смерть наступает только если вы сможете удалить ему ножом все ротовые щупальца (истекает кровью в течение 5 минут);
• пока истекает кровью после удаления щупалец, способен сражаться, как здоровый кровосос, при этом в ярости он не реагирует на выстрелы;

После смерти:
• после смерти 5 минут изображает труп, затем уходит в безлюдное место, где регенерируется;
• считается убитым, если поднимает руку вверх и сообщает о том, что убит; в этом случае следует немедленно прекратить стрельбу по монстру и дать ему возможность удалиться с места контакта.

Особенности:
• монстр убивает очень эффективно и быстро (мгновенная смерть от контакта лап (когтей) до любой части тела игрока);
• один из самых опасных монстров Зоны;
• подчиняется Контроллеру;
• во время выброса становится беспокойным и старается спрятаться, хотя сам выброс вреда ему нанести не может.

Хабар:

• Щупальца представляют ценность.

Контроллер

Наиболее разумный мутант.

Пси-воздействие:
• берет под контроль с помощью пси-воздействия (касание по плечу); после касания игрок замирает - контроллер начал влиять на игрока; первым приказом Контроллера обычно является «призыв» (существо дает понять, чтобы игрок шел к нему); если Контроллер игрока не призвал (например, взял под контроль и оставил стоять на месте), то игрок выходит из-под воздействия через 10 минут и возвращается в игру прежним персонажем без отсидки в «мертвятнике»;
• одновременно под контролем не может находиться более 7 существ; после пси-воздействия контролер оценивает количество подвластных существ, если их число превышает 7, избавляется от лишних;
• контроллеру нельзя врать; подконтрольные существа выполняют только четкие команды, без инициативы и импровизаций;
• по истечении 30-ти минут, если игрока не убили (смерть наступает как у обычных игроков – после первого попадания шарика, различные воздействия Зоны и тд, после чего действует общее правило смерти), контроллер обнулит воздействие и игрок возвращается в игру прежним персонажем без отсидки в «мертвятнике»;
• после снятия воздействия игрок в течение 5 минут остается на месте, он не может предпринимать активных действий против контроллера, в том числе и преследовать его;
• в случае смерти контроллера, подконтрольные существа возвращаются в игру прежними персонажами без отсидки в «мертвятнике».


Как убить:
• умирает от попаданий поражающих элементов гранат (подствольными, ручными, и др.) и мин в любую часть тела;
• выстрелы из автомата останавливают монстра на 1-3 секунд. В это время он может использовать пси-воздействие;
• считается убитым, если поднимает руку вверх и сообщает о том, что убит; в этом случае следует немедленно прекратить стрельбу по монстру и дать ему возможность удалиться с места контакта.

После смерти:
• 5 минут изображают труп, затем уходит в безлюдное место, где регенерируется.

Особенности:

• один из немногих монстров, с которым можно попытаться договориться;
• преследует свои цели и ничего просто так не делает;
• при желании может контролировать некоторое количество монстров Зоны;
• не чувствительны к пси-воздействию;
• не чувствительны к воздействиям зоны;
• не чувствительны к выбросам.

Хабар:

• возможно для пси-воздействия использует артефакты.

Излом


Костюмы изготавливаются игроками самостоятельно.

Внешне почти ничем не отличается от обычных сталкеров. По характеру - редкий пакостник. Нападает ТОЛЬКО СО СПИНЫ. Оружия при себе не имеет. Образует вокруг себя ядовитую дымовую завесу. Имеет изуродованную руку-клешню, которую прячем под одеждой.

Как убить:
• как обычного игрока.

После смерти:

• 5 минут изображает труп, затем регенерируется в безлюдном месте.

Особенности:

• Излом не обязан нападать на игрока; в отличие от других монстров ему присуще некое подобие чувств – симпатия, антипатия; правда они так же переменчивы как сама Зона.
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Аватара пользователя
Arlanda
Полковник
Полковник
Сообщения: 6179
Зарегистрирован: 06 мар 2010, 20:50
Номер игрока: 7
Откуда: Tallinn
Команда: airsoftgames.ee
Контактная информация:

Re: Монстры Зоны

Сообщение Arlanda » 26 июн 2013, 14:22

TSOONI MUTANDID

Zombi

Zombid tekkisid tänu Tsooni anomaaliatele. Näevad suht räsitud välja, kuid mingisugune mõistus on neil säilinud. Inimestega suhtlema aga ei kipu ning üritavad ära tappa kõike mis liigutab

Liikumine:
- ainult kõnnib (ei jookse ega rooma)
- lahingus on püstises asendis, võivad lasta ainult üksiklaskudega ning mõtleb tükk aega (30 sek) kui on vaja salve vahetada
- kui zombi puudutab ükstapuha millist mängija kehaosa, on mängija surnud

Piirangud:
- lasevad ainult puusalt, ei tõsta relva palge
- üksiklasud

Kuidas tappa:
- sureb tavarelva lasust selga (istub paigal 5 minutit ja siis regenereerub inimtühjas kohas)
- sureb granaatide tabavatest elementidest (visatav, relvaalune) suvalisse kehaosasse
- tabamused keha esiossa ja külgedele, jalgadesse ja kätesse kahju talle ei too kuid zombi tõmbleb tabamuste peale ning tardub 1-3 sekundiks. sel puhul ta ei kõnni ega tulista kuid ehedalt mõmiseda ja pead keerutada võib küll.
- loetakse surnuks, kui tõstab käe/relva ning teatab et on surnud; siis peab tema tulistamise viivitamatult katkestama ning andma talle võimaluse kontaktipiirkonnast lahkumiseks

Eripärasused:
- emissiooni puhul otsivad varju nagu kõik ilmselt inimmõistuse jäänuki tõttu, kuigi emissioon neile halba ei tee
- alluvad Kontrolörile koheselt

Soovitatav on zombidest käia ringiga mööda: ohtu kujutavad nad endast keskmist aga pundis võivad nad välja mõelda isegi mindagi strateegialaadset

Snork
Võimalik, et snorkid olidki kunagi inimesed, kuid nüüd nad käituvad pigem nagu loomad ja erinevad oma käitumises vähe teistest Tsooni kiskjatest.

Liikumine:
- üldiselt liigub neljal jäsemel kuid rünnata võib ka püstiasendis
- peab jahti väga kaalutletult ja ettevaatlikult
- võivad koguneda karjadesse
- kohene surm kui snork saab kinni küüniste või hammastega, ükstapuha mis kehaosast

Kuidas tappa:
- tänu Tsooni mõjule on snork vastupidev paljudele eri mõjudele
- sureb granaatide tabavatest elementidest (visatav, relvaalune) suvalisse kehaosasse
- loetakse surnuks, kui tõstab käe/relva ning teatab et on surnud; siis peab tema tulistamise viivitamatult katkestama ning andma talle võimaluse kontaktipiirkonnast lahkumiseks

Pärast surma:
- lebab/istub 5 minutit, mängides laipa ning liigub siis inimtühja kohta regenereerumiseks

Eripärasused:
- eksisteerib arvamus, et snorkid murravad ainult vajadusel kui jahivad või mängivad aga kuna keegi pole snorkide psühholoogiat põhjalikult uurinud, jääb see vaid arvamuseks
- emased snorkid on palju agressiivsemad kui isased
- emissiooni ajal muutuvad snorkid rahutuks ja üritavad peitu pugeda, kuigi emissioon neile viga ei tee
- ei ole vastuvõtlikud psi-kontrolli vastu kuid alluvad Kontrollerile heameelega
- ignoreerivad radiatsiooni ja anomaaliaid

Vereimeja
Võimatu on seda mitte ära tunda- punnis silmad ja suu ümber on kombitsad. Regeneerub ülikiiresti ning seetõttu on teda raske tappa.

Kuidas tappa:
- pihtasaamine granaatide tabavatest elementidest (visatav, relvaalune) suvalisse kehaosasse teeb ta 1 minutiks uimaseks
- sureb vaid siis kui teil õnnestub noaga ära lõigata tema kombitsad (voolab verest tühjaks 5 min jooksul)
- kuni verst tühjaks jookseb, võitleb nagu terve vereimeja aga ei reageeri oma raevus isegi tulistamisele

Pärast surma:
- pärast surma lamab 5 min laibana ning läheb siis inimtühja kohta kus regenereerub
- loetakse surnuks, kui tõstab käe/relva ning teatab et on surnud; siis peab tema tulistamise viivitamatult katkestama ning andma talle võimaluse kontaktipiirkonnast lahkumiseks

Eripärasused:
- tapab väga kiiresti ja efektiivselt (hetkeline surm tema käpa puudutuse korral ükstapuha millisesse kehaosasse)
- üks kõige ohtlikumatest elukatest Tsoonis
- allub Kontrollerile
- emissiooni ajal muutub rahutuks ja üritavab peituda, kuigi emissioon talle viga ei tee

Nänn:
Äralõigatud kombitsad on väärtuslikud

Kontroller
Üks intelligentsematest mutantidest

Psi-mõjutamine:
- Võtab oma kontrolli alla psi-mõjutamise teel (puudutab õlga); kui mängija õlga on puudutatud Kontrolleri poolt, tardub ta paigale (teda on hakatud mõjutama); Kontrolleri esimeseks käsuks on tavaliselt "kutse" (mutant kutsub mängijat endaga kaasa); kui aga Kontroller mängijat enda juurde ei kutsunud (näiteks võttis oma kontrolli alla ja jättis mängija sinnasamma), siis väljub mängija psi-mõju alt 10 minuti jooksul ilma ühegi negatiivse efektita (ei pea surnuaeda minema ning on sama tegelane edasi, kes ennegi)
- üheaegselt ei saa kontrolli all olla rohkem kui 7 olendit/inimest; pärast psi-mõjutamist Kontroller hindab üle kontrolli all olevad olendid ning vabaneb üleliigsetest;
- Kontrollerile ei saa valetada; psi-kontrolli all olevad olendid täidavad täpseid korraldusi, ilma initsiatiivi või improvisatsioonivõimet üles näitamata
- 30 minuti möödudes, kui mängija on veel elus (mõjuvad endised reeglid- üks tabamus on surm, anomaaliad tapavad jne, siis läheb käiku tavaline suremise reegel), Kontroller tühistab oma kontrolli ning mängija naaseb mängu iseendana, ilma surnuaias viibimata
- pärast psi-kontrolli mahavõtmist, on mängija samas kohas 5 minutit ning ei saa ette võtta aktiivseid tegevusi Kontrolleri vastu ega teda jälitada
- Kontrolleri surma puhul naasevad olendid mängu iseendina, ilma surnuaias istumata

Kuidas tappa:
- pihtasaamine granaatide (visatav, relvaalune) ja miinide tabavatest elementidest suvalisse kehaosasse tapab
- lasud relvast peatavad mutandi 1-3 sekundiks, kuid sel ajal võib ta kasutada psi-mõjutamist
- loetakse surnuks, kui tõstab käe/relva ning teatab et on surnud; siis peab tema tulistamise viivitamatult katkestama ning andma talle võimaluse kontaktipiirkonnast lahkumiseks

Pärast surma:
- pärast surma lamab 5 min laibana ning läheb siis inimtühja kohta kus regenereerub

Eripärasused:
- üks vähestest mutantidest kellega võib üritada jutule saada
- tal on omad eesmärgid ning niisama midagi ei tee
- kui soovib, siis saab kontrollida kuni 7 olevust
- immuunsed psi-mõjutuse vastu
- immuunsed anomaaliate vastu
- immuunsed emissiooni vastu

Nänn:
Võimalik, et ta kasutab psi-mõjutamise jaoks artefakte

Tank
Kostüümid on mängijate endi poolt valmistatud

Välimus on praktiliselt sama mis tavalisel stalkeril. Iseloomult paras tõbras. Ründab AINULT SELJA TAGANT. Relva tal pole. Tekitab enda ümber mürgise suitsu vine. Käsi on tal väärastunud, sõrataoline, mida ta üritab peita riiete alla.

Kuidas tappa:
nagu tavalist mängijat

Pärast surma:
on laip 5 minutit, präast mida regenereerub inimtühjas paigas

Eripärasused:
Tank ei ole üldsegi kohustatud mängijaid ründama; erinevalt paljudest teistest mutantidest on talle omased mõningased emotsioonid nagu sümpaatia ja antipaatia; kuid muidugi on nad sama muutlikud kui Tsoon ise


Tänud Paganarh-ile tõlge eest!
nr 7!

Violators will be shot. Survivors will be shot again.
Все виды неприязни ко мне прошу выражать исключительно в суицидальной форме.

Ответить

Вернуться в «Правила»