17 dets dessant Vääna-Jõesuus

объявления о предстоящих играх и других айрсофт событиях
Ответить
Аватара пользователя
Margus
Майор
Майор
Сообщения: 1100
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 11:53
Контактная информация:

17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Margus » 23 ноя 2016, 17:11


D E S S A N T
V Ä Ä N A S S E


17 detsember

LEGEND:
Armee pole rahul juhtimisega ja oma soovide täitmiseks rööviti armee juhataja Admirali naine ja poeg ning neid hoitakse kuskil tiheda metsa vahel mäe otsas olevas sügavas vanglas.
Mets, kus pantvange hoitakse on mandri poolt tugeva relvastatud valve all ja kõik juurdepääsud on mineeritud.
Ainuke lähenemis võimalus on mere poolt.

Admiral saadab lojaalseks jäänud dessantüksuse oma naist ja poega päästma.

Fotosid alast ja mälestusi sealsetest mängudest:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12F ... 12FD2ED25F


Alal on erineva tihedusega mets, küngaste ja mägedega. Rannas luited madalate puudega. Head võimalused maskeerumiseks ja hiilimiseks.

Koguneme kell 11:00, briifing kell 11:30

Asukoht:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=a647c5 ... 9dc95b2e37
Metsa tihedus:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=6cc6c9 ... c6c5c89e28

Sellele tegevuskaardile loodan ruudustiku ka peale saada:
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=7be8d0 ... 79f9f2d6c5

OSAPOOLED:
Admirali dessantüksus – lindita, kogemustega ja raadiosaatjaga mängijad
Armee – mõlemal käel valge lint, vähemalt mõned raadiosaatjad peaksid olema osapoolel.

TEGEVUS:
Armee:
Alustab oma staabist/vanglast (kaardil mustas ringis valge maja); lisaks kuni viie liikmeline patrull alustab sillast mere pool ja kuni viie liikmeline patrull alustab silla hoone juures.
Staabist võivad abiväed liikuda ranna poole alles siis kui patrull on märganud dessantlasi ja edastanud info staapi.
Eesmärk – valvata vange, randa, lipu mägesid ja staap/vanglat.

Pihta saades saab kaasvõitleja ühe korra ravida, sidudes valge paela parema käe ümber. Teist korda pihta saades ärkad ellu parklas ooteajata.


Pantvange ei lase, kuna pantvangid on vaja elusalt vangis hoida, vangist pääsenuna on vaja nad elusalt tagasi tuua vanglasse.
Kui pantvang saab pihta, siis ta karjatab valjult ja tema ravimiseks valge paelaga läheb aega 1 minut, siis võib edasi liikuda.

Dessant:
Kogu kuuli/ joogi/… varsutus peab kaasas olema, esimene joogi ja kuuli varude täiendamine võimalik alles kui kohtud abi transpordiga.
Alustad maabudes rannas (kaardil mustas ringis valge nool). Pihta saades saab kaasvõitleja ühe korra ravida, sidudes valge paela vasaku käe ümber. Teist korda pihta saades ärkad ellu maabumispaigas ooteajata.
(Olen tänulik kui mõni filmib dessandi silla ületamist…)
Kui dessant on silla ületanud (kui jõgi jäätunud, siis ikka ainult üle silla võib minna) ja valge maja ( kaardil punases ringis valge maja) vallutanud, siis jääb uueks staabiks/hospidaliks maja. Haavatud võivad sideme eemaldada.

Algab pantvangide otsimine.
Vangla asub ühe mäe sügavas sahtis. Vanglamäge piirab neli vahiüksustega mäge (kaardil hallid lipud).
Vanglani jõudmiseks tuleb dessandil eelnevalt neli vahimäge kahjutuks teha, selleks valluta mägi ja lükka mäe tipus olev lipp pikali.
Kui Vangla mägi vallutatud, siis ringkaitses tõmbad sügavast sahtist pantvangid välja, selleks tõmbad heledasse riidesse mähitud 2 puunotti sahtist üles. Riietu notid heledast riidest lahti ja siis seisavad Su kõrval Admirali naine ja poeg.
Kuni selle hetkeni on kuni 2 tundi aega. Kui see õnnestub kahe tunniga, saate lisaaega 1 tunni.

Kuna Admirali naine on sügavas depressioonis ja maru vihane tema vangistajate peale, siis ta palub kogu see vangla õhku lasta koos valvuriga. Aga lõhkepakett asub pisut eemal kohas, mida teab vaid see naine.
Kui dessant on piisavalt tugev ja jõudu jätkub, siis tuuakse lõhkepakett (samal ajal vabastatud pantvangid ootavad ringkaitses) ja üks vangistatud vastane. Vangistamiseks dessant võtab kaasa ühe langenud vastase.
Vangistatud vastasel kästakse süüdata lõhkepakett (suitsupomm) ja visata see sahti, sellega on vangla hävitatud. Vastaste vang on siis vaba.

Evakuatsioon:
Kuna pantvangid on väga kurnatud, ei suuda nad ise käia.
Telli 1 kanalil transport, mis saabub umbes 15 min jooksul, esmalt peavad pantvangid sööma ja jooma, et üldse liikuda, selleks saavad nad saabunud transpordist juua ja komme.
Transpordi masinat ei lase, peatada saab vaid nii kauaks kuni suitsugranaat suitseb teel. Suitsust läbi ei tohi sõita.
Päästetud pantvangidega transport võib liikuda vaid nii kiiresti kuidas liigub ringkaitse.
Staabini jõudes liigutakse edasi jalgsi üle silla kuni maabumiskohani - VÕIT.


Pihta saades saab kaasvõitleja ühe korra jälle ravida, sidudes valge paela vasaku käe ümber. Teist korda pihta saades ärkad ellu hospidalis ooteajata. Kui sild ületatud, siis elluärkamis ala on maabumispunktis.

Kui pantvang saab pihta, siis ta karjatab valjult ja tema ravimiseks valge paelaga läheb aega 1 minut, siis võib edasi liikuda.

Mäng läbi kui 2 tunniga pole dessant vabastanud pantvange või kui saabutakse vabastatud pantvangidega maabumispaika. Start ja lõpp vilega ja 1 kanalil.
Koguneme parklas, vaatame kella ja loeme osalejad üle ning kas koju või poolte vahetus.
Päike loojub kell 15:20

REGISTREERIMINE:
Kui Sina või Sinu tiim tunneb, et soovivad kindlasti dessandis olla, siis anna palun eelnevalt teada.
Et teada kaartide arvu, oleksin tänulik kui teatad oma osalemisest kas siin, PM või margus1701@hotmail.com
Kontakt tel 56 570 325 Margus.
Kui Sa pole oma osalemisest teatanud hiljemalt 15. detsembriks, siis võid kaardist ilma jääda.

MÄNGUMAKS
2 eurot
Korraldajalt kaart infoga; mängu elemendid, pantvangide evakueerimis transport, valged lindid, valged ravi paelad, lipud, jook ja kommid vangidele.

REEGLID:
Üldreeglid on kirjas foorumis. Täpsustame briifingul.
Lubatud kõik salved v.a. hicapid
Distantsid ei pruugi seal pikad olla tihedas metsas, jälgige ohutust lähidistantsidel võimsate relvadega.

Ühistransport:
Buss 108 kell 10:00 balti-jaamast, jõuab kohale Viti peatusse kell 10:45, sealt lühike maa. Bussi teekond ja graagik:
http://soiduplaan.tallinn.ee/#harju/reg ... 5-1/11/map

____________________________________________________________
Oluline info autota tulijatele: relva kanna varjatult, alles mängu kohas võta relv välja, aitäh!!!

Alaealistelt soovin vanema/eestkostja nõusoleku kirja kontakttelefoniga kas paberkandjal või meilile.
Oleksin tänulik kui relvarentijad annaksid teada oma võimalustest, tänud!

Mäng lükkub edasi kui on külmem kui -8 ja/või väga tugev tuul rannikul.
Tiheda metsa vahel tuul ei sega.
___________________________________________________________
Tere tulemast ka uued mängijad!
Uutele mängijatele hakkab briifing 5 min varem, ehk siis 11:25, kus arutame koos läbi põhiteemad nagu aus mäng, pimelask, ohtutus, kaitseprillid.
Uued, palun lugege kindlasti foorumist läbi ohtus ja mängu reeglid, siis briifingul lihtsam ja ei hoia teiste aega kinni, aitäh!!!

Palun kõigil mängijatel suhtuda uutesse abivalmilt ja mõistvalt!!!
Loeb ka noore või uue mängija kuul!

Niiske metsa vahel saab olema üks suuremaid takistusi prillide udutamine, katsetage siis eri vahendeid: deodorandid, nõudepesuvahendite segud, ka airsofti poodides müüakse spets segusid. Kui mõni kauplus soovib aidata, ehk paneb sobiva reklaami välja…
Teate ju isegi, et kõige rohkem takistab mängu udune nägemine.
____________________________________________________________
Soovin, et kõik saaksid head elamused, sellepärast lahendame kõik asjad omavahel sõbralikult.
____________________________________________________________
Kas on küsimusi või ettepanekuid?

Аватара пользователя
Margus
Майор
Майор
Сообщения: 1100
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 11:53
Контактная информация:

Re: 17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Margus » 14 дек 2016, 19:30

Mäng toimub, Ilmataat lubab mõne kraadi sooja. Mõni väidab, et tuleb ka sademeid, aga see siin eitab Väänas sademeid:
http://www.yr.no/place/Estonia/Harjumaa ... /long.html

Аватара пользователя
Margus
Майор
Майор
Сообщения: 1100
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 11:53
Контактная информация:

Re: 17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Margus » 15 дек 2016, 10:21

Palun loe hoolikalt kogu mängu info läbi, siis ei pea briifingul kõike pisiasju üle rääkima, räägime läbi vaid olulisema, siis Teil külmetamist vähem.

Pika info vahelt ei pruugi kõik vajalik meelde jääda. Selleks tuletan meelde mõned olulised asjad:
Lubatud kõik salved v.a. hicapid. Kui Sa kuidagi ei saa, siis lae hicapi kuni 120 kuuli.

Alaealistelt soovin vanema/eestkostja nõusoleku kirja kontakttelefoniga kas paberkandjal või meilile.

Lisan ka side kanalid:
1 – kanalil korraldaja
3- kanalil dessant
5- kanalil armee
Kui mind kohe 1-kanalil kätte ei saa, siis edastan infot parajasti mõnel teisel kanalil. Varu natuke kannatust ja proovi siis uuesti.
Kiire info edastamiseks helista mulle 56 570 325 Margus.

Ülesannete edukamaks läbiviimiseks on mõlemal osapoolel oluliseks abivahendiks raadioside.
Kaasmängijate austamiseks on oluline, et jõuad õigeaegselt kohale, siis saab briifing alata õigeaegselt. Aitäh Teile!

Kas on küsimusi?

Аватара пользователя
Pioneer
Капитан
Сообщения: 947
Зарегистрирован: 04 авг 2014, 11:59
Номер игрока: 413
Откуда: Таллинн. Tel. +372 55980802
Контактная информация:

Re: 17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Pioneer » 15 дек 2016, 12:43

+2. Dessant.
Nr 413.

Аватара пользователя
Margus
Майор
Майор
Сообщения: 1100
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 11:53
Контактная информация:

Re: 17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Margus » 16 дек 2016, 10:33

Kui keegi soovib proovida ja saada juhtimiskogemust, siis mõlemale osapoolele võib juhi määrata. Ega see kerge ei saa olema. Juhid saavad mängule poole hinnaga.

Dessandi juhil seisab ees väga raske katsumus, kuidas saada võrdlemisi kitsal künklikul pehme liivaga rannaribal enne armee saabumist kiiresti 5 liikmelisest armee patrullist läbi ja üle silla.
Üle silla saamine kattetule all on ilmselt üks raskemaid. Eks kui jääb asi toppama, siis varuvariant…
Mandril on siis vaja organiseerida nelja mäe hävitamine ja vanglast päästmine ning evakuatsioon ringkaitses.

Armee juht suunab esmalt 2x5 liikmelist patrullgruppi mere äärde patrullima mõlemale poole silda. Patrullilt ootab staap infot dessandi märkamisest. Siis kiirustab armee randa. Järgnevalt on raskeim osa, et valvata nelja lipuga vahimäge ja vanglat. Hea side peab olema armee üksuste vahel.
Pantvangiga dessandi põgenemise takistamine on ehk lihtsam.

Kui osapoole juhil juhtimine ebaõnnestub, ei järgne tribunal vaid suur tänuavaldus julguse eest soovist oma osapoolt aidata.

Аватара пользователя
Margus
Майор
Майор
Сообщения: 1100
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 11:53
Контактная информация:

Re: 17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Margus » 17 дек 2016, 19:55

Palju tänu osalejatele!
Fotod:
https://onedrive.live.com/?id=A873BD12F ... 12FD2ED25F

Kokkuvõte mõni teine päev.

Аватара пользователя
Margus
Майор
Майор
Сообщения: 1100
Зарегистрирован: 28 ноя 2013, 11:53
Контактная информация:

Re: 17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Margus » 19 дек 2016, 20:55

Kokkuvõte tegevusest:

Kaart ruudustikuga oli selline:
https://onedrive.live.com/?cid=A873BD12 ... 47&o=OneUp
Suur ruut oli 60m, mis oli omakorda jagatud 20m ruutudeks, aitäh Mihklile!!!

Seekord briifing hilines 10 min kuna umbes 7 mängijat hilinesid. Polnud mõtet uusi mängijaid briifinguta jätta, siis oleks segadust rohkem olnud. Vabandasin nende ees, kes tulid õigeaegselt aga pidid teiste järgi ootama.

12 armee osapoole mängijat jagunes nii, et 10 läksid staapi ja 2 läksid kummalegi poole silda patrullima.
11 dessandi osapoole mängijat „maabusid“ randa ja alustasid umbes 200m pikkusel künklikul rannaluidetel luurerünnakuga kell 12:15.
Kuna armee patrulle oli vaid 2, siis oli ligi 5 korda suuremal dessandi üksusel päris lõbus kiirelt (kõigest 4 minutiga) üle silla jõuda ja armee varitsust oodata.

Mina muidugi sain kergendatult hingata, sest kartsin just silla ületuse toppama jäämist.

Paraku ei tormanud armee oma patrullidele appi.
Selgus, et side ei toiminud armee patrullide ja staabi vahel. Sellepärast alustas armee staabis mägedelt randa laskumist alles esimeste kontaktide kuuldes.
Sellepärast oli esimene suurem kontakt alles metsas, poolel teel mägedele.

Kell 12:55 (40 min peale maabumist) andis dessant 1 kanalil teada nelja lipumäe vallutamisest ja vangla juurde jõudmisest. Täitsa edukas tulemus minu meelest, kartsin venimist.
Pärast selgus, et neli lippu koos vangla lipuga, et tegelikult oli vangla lipp viies ja seega jäi parkla poolseima lipumäe lipp püsti. See lükati pikali evakuatsioonil.

Kell 13:05 oli pantvang vabastatud ja vangla „õhku lastud“ suitsupommiga.
Evakuatsioon kulges rahulikus tempos, väikeste peatustega, kus dessant puhastas teekonda ja hoidis ringkaitset.
Kell 13:32 (1h 17 min peale maabumist) jõudis dessant missiooniga edukalt lõpuni koos pantvangi ja umbes 8 elusa dessantlasega, hea töö, aplaus!!!

Huvitav oleks seda millalgi veel proovida …

Paus parklas, toimunu ülevaade ja poolte vahetusega teisele mängule.
Kuna rannas oli vahepeal tuul tõusnud, siis teise mängu start oli siin pool jõge ja toimus väiksema stsenaariumiga.
Lõpetasime alles päris hämaras kell 15:30.

Palju tänu osalejatele!

Tsiviile oli, aga õnneks saime sõbralikult läbi.
Hea oleks teada osalejate arvamust, mida oleks võinud teisiti teha, et järgmine kord põnevam mäng teha.

Eile sai veel klubiga väga mõnus jõululahing peetud, seega oli igati mõnus militaristlik nädalavahetus.
Häid lähenevaid Jõule kõigile!!!

Аватара пользователя
Pioneer
Капитан
Сообщения: 947
Зарегистрирован: 04 авг 2014, 11:59
Номер игрока: 413
Откуда: Таллинн. Tel. +372 55980802
Контактная информация:

Re: 17 dets dessant Vääna-Jõesuus

Сообщение Pioneer » 19 дек 2016, 21:11

Hea mäng oli! Tänan!
Nr 413.

Ответить

Вернуться в «Предстоящие игры/Tulevad mängud»