Сообщение
harald hirmus » 16 май 2010, 10:33
Päevaplaan:
Reede 28. mai
19:00
On oodatud varajased saabujad, saab ehitada, lammutada ja mängida!
Toimuvad lihtsad ja improviseeritud õhtused ja huvikorral ka öised mängud ettenähtud alal.
Kuskil vastu Laupäeva varahommikut toimub siiski Game Off, et varajased osalejad end välja magada saaksid.
Ööbimine korraldatakse vastavalt rahvaarvule
Laupäev 29. mai – Põhimängu päev
8:00 – 10:00
Saabumine, Parkimine, Registreerimine, Briifingu kohta liikumine vastavalt osapooltele.
10:00- 11:00
Briifing ja Küsimused, varustuse valmis seadmine
11:00
Mängu algus
Laupäevane Põhiprogramm:
1. Üldpealetung Al’Kebab’ile
Jaliban Takistab pealetungi ja taganeb ; ISEF/INA Ründav osapool Strateegiliste objektide hõivamine ja kindlustamine
2. Al’Kebab’i hoidmine ja turvalise keskonna loomine Tsiviilide saabumiseks
ISEF/INA Patrullivad linna ja Valvavad Strat. Objekte ; Jaliban üritab linna sisse imbuda ja saata korda terroriakte
3. Valimised Iraqistanis
Tsiviilid käivad valimiskontoris valimas, poliitikud peavad kõnesid ; ISEF/INA Tagab turvalisust ; Jaliban korraldab rahutusi
4. Lõunapaus - Lihtsamad missioonid
5. Al’Kebab’i külastab VIP
VIP kohtub rahuvalvajatega baasis, kohtub rahvaga linnas ja peab diplomaatilisi kõnelusi Saatkonnas ; ISEF/INA tagavad turvalisuse ; Jaliban üritab Tappa või Röövida VIP’d ning takistada tema poliitilist ringkäiku Al’Kebab’is
6. Õhtu – Erinevad väiksemad ülessanded
Pühapäev 30. mai
Pühapäevane Lisaprogramm
1. Luureandmete kogumine Jalibani põldude ja Küla kohta
2. Jalibani põldude hävitamine
Jalibani Küla ja ISEF/INA viimane vastasseis
Mängul on:
Autod
Miinipildujad
WC
Kebabiputka
Saatkond
Laager
Baas
Koolimaja
Valitsushoone
Haigla
Vahiputka
Bunkrid
Tornid
Roheline Tsoon – Relvastatud Taliban tapetakse. Siseneda vaid väravast kuhu saad jätta ka relva. Mujalt sisenejad otsitakse läbi ja võibolla vahistatakse. Vahiputkas peetakse Tsiviilide arvu üle arvet – antakse pass (paariks tunniks).
Suremine/Ärkamine:
Pihtasaamise korral olla 1 min. liikumatult, haavatut võib vedada.
1 min. möödudes liigud eelnevalt määratud ERV’sse (võib olla lihtsalt tagapool, paremal, vasakul), kus ärkad ellu ja ootad teisi, valvad ERV perimeetrit.
Ei naase enam samasse lahingusse! Aga pärast omadega kokku saamist võib missioon jätkuda.
Hoonete või objektide puhul peab RV asuma vähemalt 50m kaugusel, kust saad pakkuda majja jäänutele perimeetri kaitset aga ei naase samasse lahingusse maja lähiümbruses.
Hukkudes RV’s võib edasi liikuda eelnevalt kokkulepitud ERV’sse kaugemal ja oodata omasid, et liikuda tagasi baasi.
ERV’st ei või üksi püsivalt lahkuda, küll aga võib ajutiselt eemale liikuda ja peituda, et hiljem naasta. (Et ellu ärgata pead siiski ERV’st läbi käima)
Kui ERV’d Kaitsnud grupp tehakse tümaks siis lähevad nad karistuseks baasi.
Kui ERV kaitsmine õnnestub ja vastane tehakse tümaks või taganeb siis võib ERV’s hukkunud lugeda 1 min. pärast ravituks ning võite edasi liikuda.