Время игры: 28.06.2014
Место: полигон Мяннику
регистрация: нет.
Сбор: 10-00. Первый въезд на полигон.
Стоимость: 2 евро
Расписание:
10:00 - 10:30 - Сбор на полигон.
10:30 - 11:00 - Деление на стороны и брифинг
11:00 - Начало игры
16:00 - 17:00 - Предположительный конец игры и постбрифинг.
Действующие стороны:
Орден Меча.
Орден Креста.
Орден полумесяца.
Обозначение сторон:
Орден Меча.
Либо отличительные элементы одежды как то: Черный меч на белом фоне на элементах обмундирования( плащ, наплечники, нагрудник и т.д) Либо белая-серебристая лента выданная организаторами.
Орден Креста.
Либо отличительные элементы одежды как то: Крест на золотистом фоне на элементах обмундирования ( плащ, наплечники, нагрудник и т.д). Либо желтая лента выданная организаторами.
Орден Полумесяца.
Либо отличительные элементы одежды как то: Полумесяц на синем фоне на элементах обмундирования ( плащ, наплечники, нагрудник и т.д). Либо синяя лента выданная организаторами.
Задачи сторон.
1. Патрулирование и охрана своей территории и поимка шпионов и диверсантов.
2. Поиск инициирующих символов для получения допуска в священный круг.
3. Диверсии в зонах противника.
4. Борьба за артефакты в священных кругах.
5. Борьба за право уничтожения портала, чтобы не допустить пришествия князя тьмы и его армии в мир Исгарда.
Ход игры.
Игра разделена на игровые отрезки, которые следуют друг за другом без перерывов.
На первом отрезке игры длительностью около часа стороны занимаются поиском инициирующих символов.
Если после окончания первого отрезка сторона набрала необходимое количество символов, то она допускается в священный круг.
В следующем отрезке стороны борются за получение артефакта необходимого для борьбы с охраной портала.
Затем идет повторение первых двух фаз.
В финальном поединке сторона-победитель сражается с охраной портала за возможность разрушить его.
Координаты символов и священных кругов выдаются друидами( они же ГМ-ы) каждый раз заново.
Игра проходит по правилами айрсофт сообщества.Ознакомится можно здесьviewtopic.php?f=23&t=2773
На игре будет применяться система TRUSTEE. Ознакомиться со списком трасти можно здесьviewtopic.php?f=23&t=2772
Особые правила игры.
1. Время мертвяка 10 минут. Возможно уменьшение времени мертвяка при выполнении определенных условий.
2. Мертвяки общие для всех сторон.
3. Запрещено объединение сторон. За этим будут следить ГМ-ы. В случае нечестной игры последует дисклаф.
По поводу аренды следует обращаться в X-FORCE.
Võim Isgardis on juba ammu koondunud usklike ja müstikute Ordude kätte. Kuigi alguses oli neid palju, siis aja jooksul nad koondusid, hävitasid või neelasid oma vastaseid kuniks 2147'ks aastaks oli järel vaid kolm kõige võimsamat ja rikkamat Ordut, kelle vahel oli jaotatud kogu võim Isgardi üle.
Kuid ka see ei toonud rahu paljakannatanud maale. Pidev vastasseis jätkus, kuniks hakkas levima uudis Isgardi druiidide ettekuulutusest, mille kohaselt avaneb portaal ning Isgardi maadele astuvad jälle Tumeduse hordid. Võinuks ju arvata, et ühise vastase teke liidab vaenlasi, kuid selle asemel muutus kolme Ordu vaheline konfrontatsioon avalikuks sõjaks.
Nii unikaalset võimalust saada maa ainuvalitsejaks tahtsid kasutada kõik.
Aeg: 28.06.2014
Koht: Männiku
Registreerumine: eelregamine on kohustuslik. info saata aadressil silverlynx.games@gmail.com
Osapooled:
Mõõga Ordu
Risti Ordu
Poolkuu Ordu
Markeerimine:
Mõõga Ordu.
Kas kostüümielemendina riietuse/rinnaplaadi/õlaku/keebi peal nähtav musta mõõga märk valgel taustal või mängujuhtide poolt välja antud hõbedane teip
Risti Ordu
Kas kostüümielemendina riietuse/rinnaplaadi/õlaku/keebi peal nähtav rist kuldsel taustal või mängujuhtide poolt välja antud kollane teip
Poolkuu Ordu
Kas kostüümielemendina riietuse/rinnaplaadi/õlaku/keebi peal nähtav poolkuu märk sinisel taustal või mängujuhtide poolt välja antud sinine teip
Osapoolte ülesanded:
1. Oma territooriumi patrull ja kaitse. Spioonide ja diversantide kinnipüüdmine.
2. Initsialiseerimissümbolite otsing, et saada ligipääsu Sisemisse Ringi
3. Diversiooniaktid vastase territooriumil
4. Võitlus artefaktide eest mis asuvad Sisemistes Ringides
5. Võitlus privileegi eest hävitada portaal, et Tumeduse vägi ei tuleks Isgardi
Mängu kulg:
Mäng on jaotatud episoodideks, mis järgnevad üksteisele ilma pausideta.
Esimeses episoodis, mis kestab umbes tunni, tegeletakse initsialiseerimissümbolite otsinguga
Kui peale esimest episoodi on osapool kogunud piisava koguse sümboleid, saab ta Sisemisse Ringi.
Järgmises episoodis osapooled võitlevad artefakti eest mis on vajalik portaali valvuritega võitlemiseks.
Seejärel korduvad kaks esimest faasi.
Viimases võitluses peab võitja osapool võitlema portaali valvuritega.
Sümbolite ja Ringide koordinaadid antakse iga kord uuesti druiidide (GM'de) poolt.