EESTIKEELNE INFO JA REEGLID

Ответить
Ilona
Капрал
Капрал
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 10 авг 2012, 10:27
Контактная информация:

EESTIKEELNE INFO JA REEGLID

Сообщение Ilona » 03 авг 2017, 15:12

See tuleb teine mäng Fallout maailma järgi, sündmused toimuvad 20 aastat pärast Fallout 2016 sündmusi.

Aeg: 09.09.2017 (2181 aasta) kl 13.00-03.00
10.09.2017 (2181 aasta) kl 10.00-13.00
Koht:Junktowni ümbrused (Humala raketibaas)

Mängule registreerimiseks kirjutage meilile falloutestonia@gmail.com:
- Nimi, perenimi
- Vanus
- Pool, kelle eest tahate mängida + soovi korral lisainfo (näiteks tahate olla eriliseks tegelaseks või omada isiklikud erilised missioonid või infot)
- juhul kui teil on isiklik airsofti number, siis seda ka mainige palun oma kirjas

Poolte kirjeldus: kahe päevaa jooksul tuleb ka eestikeelne kirjeldus

Teie registratsiooni kinnitab mängumaks.
Maksmisel enne 01.09.17 mäng maksab 17 eur. Kandke seda Varjaagide Malev MTÜ kontole EE082200221051057603

REEGLID saab alla laadida või välja printida https://drive.google.com/open?id=14hrko ... WKqteCnBLg, allpool on samad reeglid:

FALLOUT 2017 MÄNGUREEGLID

Mäng viiakse läbi airsofti tavareeglite järgi (siin viewtopic.php?p=45787#p45787 )

Mängijal on üks elu. Kui ta saab pihta, kukub ta pikali ja kutsub abi (nüüd on ta haavatud). Haavatu ei saa tulistada ega ise liikuda. Liikuda saab ta ainult kahe inimese abiga. Ilma meditsiinilise abita sureb ta 10 minutit pärast haava saamist. Surnud mängija lamab 5 minutit selleks, et teised mängijad saaks teda röövida ja ka märgi ära võtta (iga mängija saab korraldajatelt mängumärgi, see on ripats).

Surnud tegelane kõik mänguesemed märgataval kohal oma suremise koha juures ning liigub manalasse/surnuaeda.

Meditsiinilist abi antakse punase vedelikuga preparaadi abil (vt. allpool). Ravida võib igaüks, kuid iseennast ravida ei saa. Pärast ravimist jääb mängija haavatuks veel 10 minutiks, mille möödudes saab terveks. Kui haavatu saab veelkord pihta, siis ta sureb.

Haavatu võib võtta vangi. Selleks läheb vastane haavatu juurde ning tühjendab teda salve ja relva laskemoonast ning deklareerib, et võtab vangi. Relva ära võtta ei tohi. Haavatud vang sureb samamoodi 10 minuti jooksul kui talle abi mitte anda. Haavatud vang ei osuta vastupanu ja teda ei saa piinata. Ravitud vang võib osutada vastupanu (üritada ära joosta, laadida salaja relva, lüüa pehme relvaga. Käsivõitlus on keelatud).

Haavatud vangi saab siduda. Sidumiseks on vaja panna köis paar korda ümber neid jäsemeid, mida tahetakse fikseerida (ehk seotud kätega inimene saab joosta aga ei saa lasta; seotud jalgadega saab lasta, aga ei saa ise liikuda). Seotud tegelane võib lahti saada ainult teise mängija abiga. Mängija soovil saab ta surra ühe tunni möödudest pärast sidumist tundmatutet põhjuste tõttu.

Ravitud vangi võib piinata. Seda on kõige mõistlikum teha mängujuhi juuresolekul. Ülekuulaja ja ülekuulatav viskavad kivi-paber-käärid, ning kui ülekuulaja võidab, peab ülekuulatav rääkima tõtt talle esitatud küsimuse kohta. Ühe piinamise jooksul saab esitada ühe küsimuse. Pärast “piinamist” on vang haavatud ning sureb 10 minuti pärast, kui teda mitte ravida. 10 minutit pärast ravimist saab piinamist jätkata.

Orjad. Orjana teha saab igat mängijat, kes ei osuta vastupanu (haavatud, seotud, soovi olemasolul). Orjale pannakse must lint kaelale (ahelad). Musta lindiga ei saa joosta – ahelad on rasked. Orjalt saab ära võtta külmarelvad (võimalusel tagastada). Ori saab võimalusel ära joosta või tappa peremeest. Musta lindi saab ära võtta ainult teine mängija, kääridega lõigata ära. Mängijad, kes omavad ligipääsu Leegioni territooriumile, saavad orju müüa seal. Müüdud orjade saatus võib olla erinev. Samamoodi nagu vang, ori saab surra tundmatute põhjuste tõttu pooltundi pärast orja saamise algust, ainult kui ei liigu Leegioni territooriumi karavaniga.


Lisaelupunktid.
Mutantidel on lisaelud vastavalt nende välimusele (+ 1-3 punkti, seda määrab mängujuht).
Turvis annab lisapunkte, üldiselt + 1-3 punkti vastavalt turvise tüübile. Pehme turvis, siin ka paks nahk annab 1 lisapunkti. Kõva turvis, siin ka kumm, kuulikindel vest, rehvid annavad 2 lisapunkti. Teras ja kõrgtehnoloogiline turvis annab 3 punkti. Turvis kaitseb neid kohti, kus ta on, juhul kui saab pihta sinna, kus turvist ei ole, siis ei kaitse ka.

Mängusiseste esemete, valuuta, kuulide, preparaatide, lubade, mängudokumentide (välja arvatud tegelase pass), “Relvastatud“ siltide (vaata allpool), külmrelvade, patareide, generaatori küte, eristamiste märkide ning igasuguse söögi ja joogi varastamine on lubatud. Mängusiseselt karistab kinnipüütud vargaid politsei või linnapea. Marodöörlus on tervitatud. Surnud, haavatud või uimanud mängija peab läbiotsimisel ära andma kõik mängusisesed asjad. On keelatud ära võtta tegelase passi, turvist, relva, granaate ja ka isiklikkuid asju. Kui tegelast tapeti, aga mitte otsiti läbi, siis jätab ta kõik oma mängusisesed asjad märgataval kohal oma suremise koha juures ning liigub manalasse/surnuaeda

Mängumärk (laibakõrv). Igale mängijale korraldajad annavad zetooni tema numbriga. Teda tapnud mängija võtab endale tapetud mängumärki ja hoiab endal nagu sõjasaaki. Mängumärki võib ära võtta ainult surnud tegelastelt (mitte haavatud, mitte vangid, mitte orjad). Korjastud mängumärke (enda oma ei saa) saab müüa ja vahetada. Näidis: mängija X oli tapetud, mängija Y võtab X-lt isikliku mängumärgi ning kõik tema mänguesemed (kuulid, raha, teised mängumärgid ka). Mängija, kes on mängu lõpuks korjanud kõige rohkem mängumärke saab kingituse. Mängija, kellel pole mängumärgi, on surnud. Ainuke koht, kuhu ta saab liikuda – manalasse/surnuaeda uue mängumärgi järgi.

Airsofti relva kasutamine. Ainult laskerelva füüsiline olemasolu ei anna õigust relva kasutamiseks! Selleks, et relva kasutamist alustada, peab seda alguses „osta/leida“. Faktiliselt, see tuleb silt, mille peal on kirjas „relvastatud automaadiga“ või „püstoliga“ vastavalt teie relvale. Ilma selleta te ei saa kasutada oma relva. Sildi peab kandma avalikult relva peal (on olemas erandid). Siis kõik juuresolevad mängijad teavad, et te saate relva kasutada. Ühe relva peale saab kinnitada max 2 vastavat sildi/lindi. Kui tahate mängu sees omada rohkem relva, peate reaalselt omama rohkem relva. Silt on mängusisene asi, seda saab varastada ja kõik luutimise reeglid sobivad ka sellele.

Mängul võib kasutada pehmikrelvi, nagu näiteks lähivõitlusrelvad – nuga, oda, kirves, mõõk. Pehmikrelvad tehakse vastavalt larbirelvade nõuetele. Relv peab läbima mängujuhi kontrolli enne mängu algust. Külmrelvad peavad sama ka „relvastatud“ sildi. Ilma sildita te ei saa kasutada külmarelva.

Laskmine linnas on lubatud, kuid politsei üritab seda piirata ja kontrollida.

Karavanid. Karavanid liiguvad Junktowni ja Leegioni vahel. Karavanid liikuvad ainult läbi teed. Karavanid vajavad erikostüümi/eriesemeid, nagu näiteks korv ratastel, kuhu pannake kõik ära kaubad. Korvi ära võtta ei saa, isegi karavani pealiku suremise juhul (saab röövida ainult kaubad). Karavani pealik peab omama luba paberkandjal selleks, et küastada/kaubandusega tegeleda Leegionis/Junktownis.

Iga mängija saab mängupassi, kuhu lähevad kirja tema surmad (pitsat surnuaias) ja muudki. Mängu ajal peab alati pass kaasas olema. Ainult GM ja NPC saab mängija passi kontrollida, keegi muu seda teha ei saa, isegi politsei. Mängupass on mänguväline asi. Politsei aaab enda load välja anda: „kodakontsus“, „linnas viibimise luba“, „relvade kasutamise linnas“ litsentsi, „luba tapmiseks“ jne. Need load saab kontrollida ja ära võtta, ka varastada.

Õhus on kõrgendatud radiatsioon, seetõttu iga kolm tundi peab jooma Rad-X tabletid (panna kleebised passi sisse).
Kui tegelane suri misiganes põhjuste tõttu, ta läheb surnuaeda, kus saab pitsati passi koos surnuajaga. Radiatsiooni arvesti saab nulliks ning alates sellest ajast loetakse 3 tundi.
Mutantidele pole vaja sellist protseduuri aga nad on alati näljased. Guulid ka ei vaja tablette ja ei ole vastuvõtlikud radiatsioonile.

Preparaadid on valatud anumatesse, need on erilised vedelikud. Ärge taarat ära visake – koos taaraga on uue preparaadi ostmine odavam. Preparaadid manustatakse seespidiselt.
Haavaparandus – punane vedelik. 10 minuti jooksul parandab haavatuid, mutantidel täidab elupunktid. Ei kaitse infektsiooni eest.
Epoksiidikas – must vedelik, mitte juua vaid välja valada. 10 minuti pärast parandab kõik turvisepunktid.
Mürk (suukaudne) – värvitu, soolane vedelik. Parem kasutada GM juuresolekul. 5 minuti möödudes peab mängija teada saama et ta on mürgitatud, pärast seda 10 minuti möödudes on ta surnud kui ei ole võtnud vastumürki.
Vastumürk – roheline vedelik, kasutada mürgituse korral.
Unerohi – kollane vedelik. 5 minuti möödudes mängija uinub 10'ks minutiks, mille ajal saab teda röövida, tappa, vangi võtta.
Antibiotikum – valge vedelik. Päästab infektsiooni või haiguse juhul.
Mutandi kilpnääre – mutter. Mõned tühermaa elanikud söövad neid peale õiget valmistamist.
Fosfororgaanilised mürgiained (FOMA/ФБОВ) – eksisteerib nii geel- kui ka aerosooli kujul. Kontsentraadi näole sattumise korral või aurude sissehingamisel tekitab õudse surma 1 minuti jooksul, kui ei ole vastu võetud antidoot. Mask tervele näole kaitseb FOMAst. Rangelt keelatud aerosooli pihustamine näkku!
FOMA antidoot – aine. Võetakse pärast FOMAga mürgitamist. Kui mängija on antidooti võtnud, on ta veel 5 minutit mitte võimeline võidelda, tal on koordinatsiooniga probleeme, ei erista oma ja võõraid.

Kostüümid. Mängul on kindlasti vaja omada kostüümi, mis sobib Falloudi jaoks. Sõjakamugflaaz ei sobi! Ilusamad mutantide kostüümid annavad rohkem elupunkte. Turvis ka annab lisapunktid, vaata üleval.

Osapoolte erisused. Mutandid näevad välja nagu mutandid ja/või on neil ka roheline teip ümber käe ja ka pea peal. Teised osapooled eristuvad vaid oma kostüümidega ning näiteks osapoole juht võib mängu jooksul määrata eristamiseks vajalikud märgid. Teised osapooled võivad neid kopeerida ja isegi ära võtta surnud tegelaselt (kui võimalik). Ainukesena on keelatud rohelise teibi kasutamine, mis on ette nähtud ainult mutantidele.

Raadio. Osapooled ise valivad mis sagedusel nad räägivad välja arvatud 1 (korraldajad) ja 2 Junktown raadio FM. Võib teisi osapoolte kanaleid kuulata ja neid eksitada. Summutamine/häirimine on keelatud.

Vanus. Alates 18.a, noorematele mängijatele kontakteeruda korraldajatega, vanemate loa olemasolul saab ka noorem mängija ürituses osa võtta.

Korralduslik info.
Enne mängu kontrollitakse kostüüm ning reeglite teadmine. Kui ei tea reegleid või ei ole kostüüme, korraldajad jätavad endale õiguse mitte lasta mängule.

Kohaletulek ja registreerumine kl 10-13, briif kl 13.00
Mäng kestab 15.00-03.00 (09.09.2017),
10.00-13.00 (10.09.2017)

Ööbida võib nii mängusisesel kui ka mänguvälisel alal. Mängusisesel alal peavad kaitseprillid olema peas ka magades. Kui vastane koputab teie telgi peale, siis olete surnud, telgist välja tulistamine ei ole lubatud. Mänguvälises telklaagris on laskmine rangelt keelatud. Prillid ei ole kohustuslikud, kuid on soovituslikud (juhuks kui keegi ära eksib ja tulistama hakkab).
Lõket võib teha vaid selleks ettenähtud kohas.
Mäng viiakse läbi organisaatorite poolt antud laskemoonaga.
Polügoonil alkoholi tarbimine on keelatud.
Lisainfo granaatide ja suitsude kohta. Saab tuua oma granaadid, aga ise vastutate nende kasutamise eest. Teisele inimesele üle anda ei saa. Surnutelt ära võtta ei ole lubatud. Rohkem infot granaatide kasutamise kohta saab polügonil vastavalt tuleohutusreeglitele.

Ilona
Капрал
Капрал
Сообщения: 19
Зарегистрирован: 10 авг 2012, 10:27
Контактная информация:

Re: EESTIKEELNE INFO JA REEGLID

Сообщение Ilona » 08 сен 2017, 02:58

Uraani palavik Junktownis!
Ajad, mil kulda peeti väärismetalliks on ammu möödunud - aga maa all peitub ka palju kallimaid asju!

Junktowni linnavolikogu teatab uraanikaevanduste vabade kaevurite värbamisest! Uskumatu võimalus mõne päeva jooksul kaevata endale kindlustatud* vanaduse** peale ning osaleda kõige kasumlikumal sündmusel alates Kulla Palaviku ajadest!

Kaevuri patendi saada ei ole lihtne, vaid on väga lihtne! Piisab tulla linnapea juurde oma labidaga*** – ja patent on teie oma, ja sellega ka piiramatu**** võimalus Junktowni Uraanikaevanduse loodusvarade kasutamiseks! Linnapea kogub ainult väikest maksu, et tagada teie turvalisust ja mugavust.
_______________________________________________________________________-
* Junktowni linnavolikogu jätab endale õiguse ise määrata mõiste "turvaline"
** Junktowni linnavolikogu jätab endale õiguse ise määrata mõiste "vanadus"
*** Patendi saamiseks on päris labida olemasolu kohustuslik
**** Junktowni linnavolikogu jätab endale õiguse ise määrata mõiste "piiramatu"

Ответить

Вернуться в «9-10 сентября 2017: Fallout 2»